Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Gałki meblowe i uchwyty do mebli dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów. W wypadku gdy towar ma wadę, nasi Klienci mogą żądać obniżenia ceny albo Odstąpienia od Umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy. Sklep reGAŁKA odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sklepu, na koszt sklepu. reGAŁKA ustosunkuje się do roszczenia Klienta w terminie 14 dni.

Reklamacje

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mailowo (kontakt@regalka.pl) lub telefonicznie (+48601485889).

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Produkt, który chcesz zareklamować, wyślij na adres reGAŁKA, ul. Niemcewicza 58, 05-075 Warszawa Wesoła, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  5. Nie podlegają reklamacji gałki meblowe zgłaszane jako niepełnowartościowe z powodu różnic pomiędzy egzemplarzami w ramach jednego wzoru. Nasze produkty wykonujemy ręcznie i i drobne różnice w poszczególnych gałkach i uchwytach to ich cecha, a nie wada.

Zwrot gałek i uchwytów do mebli

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach Odstąpienia od Umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Sklep reGAŁKA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wydłużył ten termin do 30 dni.

Zwracana gałka nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu uchwytu lub gałki do mebli:

  1. Odeślij zakupiony produkt na adres reGAŁKA, ul. Niemcewicza 58, 05-075 Warszawa Wesoła, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Do przesyłki zwrotnej prosimy o dołączenie Formularza Odstąpienia od Umowy (kliknij w link aby pobrać). 
  3. Potwierdzenie otrzymania informacji o Odstąpieniu od Umowy prześlemy niezwłocznie pocztą elektroniczną.
  4. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
 

Aby zachować termin do Odstąpienia od Umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa Odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do Odstąpienia od Umowy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Niezwłocznie, na adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Skutki Odstąpienia od Umowy:

W przypadku Odstąpienia od Umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia gałek lub uchwytów meblowych. Robimy to niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa Odstąpienia od Umowy. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Godziny pracy: pon. - pt. 9:00 – 18:00 | tel: 601 485 889 | kontakt@regalka.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl